راهنمای کنترل کولر گازی ایوولی / evvoli – آموزش برنامه کنترل کولر گازی ایوولی
عموما همهی ریموت کنترل های ایوولی تنظیمات پایه برای کنترل بهتر پنل کولر گازیی رو دارند که ماهم در این مطلب به آموزش و راهنمای استفاده از آن پرداخته ایم پس بدون فوت وقت بریم سر اصل مطلب.
آموزش دکمه های ریموت کنترل کولر گازی ایوولی
- روشن کردن کولر گازی: مطمئن شوید که واحد داخلی و واحد خارجی کولر گازی متصل و منبع برق آن روشن است. روشن کردن واحد داخلی را با استفاده از دکمه روشن/خاموش روی دستگاه یا ریموت کنترل انجام دهید. ممکن است نیاز به فشردن دکمه روشن/خاموش برای چند ثانیه باشد تا کولر گازی روشن شود.
- افزایش و کاهش دما: با استفاده از ریموت کنترل، دکمه دما یا “+” و “-” را پیدا کنید. با فشار دادن دکمه “+” میتوانید دمای داخلی را بالا ببرید و با فشار دادن دکمه “-” میتوانید دمای داخلی را کم کنید. این دکمهها ممکن است با عنوانهای مختلف مانند “تنظیم دما” یا “دما +” و “دما -” نمایش داده شوند.
- تنظیم سرعت باد: با استفاده از ریموت کنترل، دکمه سرعت باد یا “فن” را پیدا کنید. با فشار دادن این دکمه، میتوانید سرعت باد را تنظیم کنید. در برخی از مدلها، سه یا چهار سرعت باد (مانند کند، متوسط، سریع و خیلی سریع) وجود دارد که با هر بار فشار دادن دکمه، سرعت باد تغییر میکند.
- تنظیم حالت عملکرد: روی ریموت کنترل، دکمه حالت یا “Mode” را پیدا کنید. با فشار دادن این دکمه، میتوانید حالت عملکرد کولر گازی را تغییر دهید. برخی از حالتهای معمول شامل خنک کردن، گرم کردن، تهویه و هوادهی میباشد. با هر بار فشار دادن دکمه، حالت عملکرد تغییر میکند.
- جهت پرتاب باد: در بعضی از ریموت کنترل های ایوولی دکمه ای با عنوان “Swing” وجود دارد که برای تنظیم کردن جهت پرتاب باد است و امکان تنظیم کردن دستی پرتاب باد را برای شما فراهم می کند.
- ذخیره پروفایل: در ریموت های جدید کولرگازی هایی ایوولی دکمه ای برای ذخیره تنظیمات خاص وجود دارد که اگر تنظیمات خواسته یا ناخواسته تغییر کرد، تنها با فشار دادن این دکمه تنظیمات قبلی شما کامل برمی گردد و نیاز به تنظیم دوباره نیست یک بار برای همیشه.
- تنظیم سایر توابع: روی ریموت کنترل، دکمههایی مانند تایمر، تنظیمات خاص، حالت خواب و غیره وجود دارند که ممکن است برای تنظیمات پیشرفته کولر گازی استفاده شوند. در صورت نیاز، دفترچه راهنمای کولر گازی را مطالعه کنید تا از تمام قابلیتها و توابع آن مطلع شوید.

البته که این تمامی دکمه های روی ریموت نیست ولی برای درک بهتر یک اینفوگرافی برای نمونه درست کردیم که در تصویر زیر می تونید مشاهده کنید.
اگر بازم بعد از خواندن این مطلب مشکلتان حل نشده و به جواب سوالتان نرسیده اید لطفا پایین همین مطلب در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید تا بهتر بتونیم به شما کمک کنیم.
مشاهده لیست قیمت انواع کولر گازی اصلی👇
114 دیدگاه در “راهنمای کنترل کولر گازی ایوولی / evvoli – آموزش برنامه کنترل کولر گازی ایوولی”
-
عباس گفت:
باسلام
برای اینکه جهت وزش بادچپ و راست شروع به کار کنه چه دکمه ای باید بزنم الان بالا و پایین کار میکنه ولی جهت چپ به راست و بالعکس که پشت جهت بالا و پایین قرار داره کار نمیکنه
ایوولی۱۲۰۰۰ کنترلش عین همین تصویر بالا است
ممنونم اگر راهنمایی بفرمایید-
آروین لطیفی گفت:
درود بر شما دوست عزیز برای فعال کردن حالت بالا پایین پرتاب باد کولر. دکمه swing را یک بار فشار دهید برای فعال کردن حالت چپ و راست پرتاب باد کولر . دکمه swing را 3 ثانیه نگه دارید با سپاس فراوان لطیفی {ادمین سایت دوج کالا }
-
مینا تقویان گفت:
واقعا ممنون از راهنماییتون.ما قبلا ال جی داشتیم وکنترلش بسیار واضح بود .کم کم داشتم نامید میشدم وفکر میکردم ایوولی فقط یه فن پرتاب باده.وقابل تنظیم نیس چون هیچ سایتی اینقد قشنگ نگفته بود.مرسی
-
آروین لطیفی گفت:
سلام و درود خدمت خانم تقویان.بسیار خرسندیم که مطالب سایت برای شما مفید بوده است
-
علی گفت:
سلام دوست عزیز میگم حالت Set باید روی کدوم علامت باشه اونی که یه ادم هست یا اونی که شبیه به انتن هست ؟
-
آروین لطیفی گفت:
سلام و وقت بخیر . دکمه SET برای اضافه کردن حالت شخصی سازی است. اگر شما دکمه SET را نگه دارید و دما مورد نیاز خود را تنظیم کنید و دوباره دکمه SET را نگه دارید حالت شخصی ساز شما فعال میشود و این حالت در کولر ذخیره میشود
-
ابولفضل گفت:
سلام دوست عزیز کولر 18 هزار گلدن فقط سرد دارم دستم خورد روی حالت ماه کولر یه جوری شده الان درش آوردم رو حالت اتومات هم ک میزارمش یکم باد داره ولی صدا نمیده چطور به تنظیمات اولیه برشگردونم
-
-
مهدی گفت:
سلام آقای لطیفی خسته نباشید
کولر گازی OLIVE 24000 را برای اینکه روی حالت خودکار بگذاریم چکنم ؟
ممنون میشم اگه پاسخ بدهید-
آروین لطیفی گفت:
سلام
میزان پرتاب باد کولر رو تا اخر تفزایش دهید. با این کار حالت AUTO فعال میشود
-
-
نرگس گفت:
باسلام
ممنون از پاسخگویی عالی تون
روی کنترل اسپیلت ما یه ادمک ظاهر شده و همین باعث شده از تنظیم خارج بشه، چکار کنم این ادمک بره؟
-
-
ارزو گفت:
سلام وقت بخیر در فصل تابستان کولر گازی ایوولی ۲۴ هزار رو در حالت Auto میزارم مشکلی که پیش نمیاد برای کولر ممنون
-
آروین لطیفی گفت:
سلام و وقت بخیر.بهترین حالت برای کولر گازی فعال کردن گذینه auto هست که هیچ گونه فشاری به کولر شما نمیاره و طول عمر کولر شما را افزایش میدهد
-
معصومه گفت:
سلام وقت بخیر.کولرگازی مدل ایوولی از دیروز روشنش میکنی موتورش روشن نمیشه اصلا اتومات نمیکنه مشکلش از کجاس؟؟میشه بی زحمت راهنمایی کنید ممنون
-
faryad.heidari گفت:
نمیشه اینطوری نظر داد پیشنهادم اینه تکنسین بیاد کامل چک کنه
-
-
-
-
-
ایت گفت:
داداش گلم ممنون از راهنمایتون خدا خیرتون بده مخصوصا به خاطر نشون دادن قفل کودک چون من بچه شیطون دارم تو خونه پدرمو صلواتی کرد اینقدر با کنترل ور میرفت الان با اموزش جنابعالی دیگه کولر قفل کودک میکنم حالا بزار هی با کنترل بازی کنه ممنون خدا خیرتون بده برادر خوبم
-
-
رضا گفت:
سلام،همون دکمه swing رو فشار بده و سه ثانیه نگه دار فعال میشه
-
محسن گفت:
سلام خدمت شما اقای لطیفی..کولر من روی حالت گرما یک ساعت ک کارمیکنه قطع میکنه چراغ نمایشگر دما چندبار خاموش روشن میشه وبعد دوباره شروع میکنه عین اول ک باد زیادی میزنه و بعد کم میشه ..ایا این طبیعیه ی کولرمن مشکل داره ..کولر ایولی ۲۴۰۰۰
-
-
جواد گفت:
درود
کلید swing را فشار دهید ونگه دارید روی پنل علامت on ظاهر میشود ودمپر داخلی بصورت چپ وراست به حرکت در می آید.برای غیر فعال کردن دمپر داخلی مجددا کلید swing را فشار داده ونگه دارید.-
محسن گفت:
سلام کولر گازی من روی دکمه پرتاب بادش قفل شده راهنمایی کنید لطفاً
-
-
علی گفت:
سلام همون دکمه swing را سه ثانیه نگه دار بعدش چرخش پرتاب باد زیری فعال میشود برای قطع کردنش دوباره همون کلید را سه ثانیه نگه داشته تا دستور کنسل شود
-
-
ندیمی گفت:
با عرض سلام
لطفاً راهنمایی کنید هرکاری کردم باد گرم میزنه کولر ۲۴000-
آروین لطیفی گفت:
دمای کولر بین 19 تا 22 درجه بزارید و حالتCOOL رو فعال کنید
-
نیما گفت:
ببخشید از کجا بفهمیم دستگاه روی حالت توربو هستش و اگه هست چگونه از این حالت خارج کنیم و اموزش بازگردادند نحوه کار دستگاه به کار خانه رو هم بگین
-
آروین لطیفی گفت:
سلام و وقت بخیر. دکمه TURBO رو کنترل کولر گازی شما وجود داره.هنگانی که این اپشن را فعال کنید میزان پرتاب باد بسیار زیاد میشود و اگر این اپشن را غیر فعال کنید میزان پرتاب باد کولر به حالت عادی باز میگردد.پیشنهاد ما به شما این است که کمتر حالت Turbo را فعال کنید چون به موتور فشار می اورد و مصرف برق شما را افزایش میدهد. با تشکر
-
رضا کرانی گفت:
سلام ادمین عزیز
وقت بخیردم شما گرم
یکسال بود از کولر استفاده میکردیم و نمیتونستیم ازاین گزینه استفاده کنیم
الان مشکلمون حل شد
خدا خیرتون بده
رضا کرانی از لامرد فارس🪴💫-
آروین لطیفی گفت:
سلام و وقت بخیر.بی نهایت خوشحالیم که توانستیم مشکل شما را حل کنیم.سپاس از شما اقای رضا کرانی بابت دیدگاه زیباتون.باتشکر
-
-
محمد حسین گفت:
سلام خدا قوت کنترل کولر گازی 12000 صفحه نمایشگر کنار دست راست بجای c درجه رفته روی F و کمتر عدد 60نمیرسه مشکل چیه
-
-
آنا گفت:
سلام..خسته نباشید..کولر گازی ایولی 24 هزار داریم ریموتش الان فقط دکمه روشن خاموش و کم و زیاد کردن دما کار میکنه…تازه هم نصبش کردیم ..تا دیروز همش کار میکرد ولی الان نه..میشه لطفا راهنمایی کنید
-
آروین لطیفی گفت:
سلام و وقت بخیر . کولر شما در حالت قفل کودک قرار دارد . برای خارج کردن این حالت فقط کافیه دکمه های TURBO و CLEAN را 3 ثانیه با هم نگه دارید
-
مریم گفت:
درود چرا دمای هوا رو بیش از ۳۰ درجه نمیشه برد اتاق سرد میمونه تابستون سرد نمیکنه زمستون گرم نمیکنه
-
-
-
-
-
نیما گفت:
سلام ببخشید دستگاه رو رو حالت کول هم میزارم بعد از چند دقیقه خاموش میشه و چند دقیقه دیگه روشن میشه و زمانی که روشن میشه انگار با نهایت قدرت کار میکنه ایوولی ۲۴ هزاره دستگاه به نظر شما دستگاه خراب است یا بخاطر نا اشنایی با دکمه ها اینطوری شده است؟؟
-
آروین لطیفی گفت:
دوست عزیز سلام و وقت بخیر. دستگاه شما نیاز به سرویس دارد و باید به یک سرویس کار مراجعه بفرمایید
-
.. گفت:
سلام ما هم تازه کولر ایوولی خریدیم همینجوریهست مثل کولر آقا نیما ..چون نو است نیاز به سرویس داره
-
آروین لطیفی گفت:
سلام و وقت بخیر. تمامی کولر ها هر 2 سال یک بار نیاز یه سرویس دارند
-
فاطمه گفت:
سلام وقت بخیر ببخشید میخواستم بگم وقتی کولر رو گرما میذاریم و میخوام از گرمایشی استفاده کنم کار نمیکنه و تازه هم کولروخریدیم مارکش هم ایولی
-
-
-
الهه گفت:
سلام من کولر ایوولی یکسال خریدم روبرو بادش ک می ایستی خنکه ولی کل اتاق خنک نمیکنه چیکار کنم؟
-
آروین لطیفی گفت:
سلام و وقت بخیر. میزان پرتاب باد را افزایش دهید . حالت COOL را فعل کنید
-
-
مهدی پارسا گفت:
سلام کولر من داشت کار میکرد ی دفعه بادش خیلی کم شد و گرم شد درجه اش هم رفت رو ۲۶ زدم رو حالت توربو درجه اشو کم کردم شدت زیاد شد و خنک شد وبی از توربو که در میارم دوباره بادش گرم میشه و خیلی خیلی شتابش کم میشه چیکار باید بکنم.
ممنون بابت پاسخگو بودن شما-
آروین لطیفی گفت:
سلام و وقت بخیر خدمت اقای مهدی پارسا.شما باید میزان درجه سرما دهی کولر را بین 19 تا 22 درجه بگذارید.شما با گذاشتن درجه روی 26 فقط باد گرم به شما میدهد
-
-
گودرز خانزاده گفت:
سلام خسته نباشی.کولر گازی ما درجه به هم ریخته.۶۰ تا ۸۶ نشون میده کلا سرما میده ممنون میشم
-
-
ایمان گفت:
سلام برای ثابت نگه داشتن پنجره کولر کدوم دکمه استفاده میشود
-
آروین لطیفی گفت:
سلام و وقت بخیر . با ستفاده از دکمه SWING . اگر1 بار ئکمه SWING را بزنید حالت بالا و پایین فعال میشود و اگر 3 ثانیه ایم دکمه را نگه دارید . حالت چپ و راست فعال میشود
-
-
Hassan گفت:
سلام كنترل كولر من روشن هست اما ست نيست با دستگاه ، چ كنم؟
-
آروین لطیفی گفت:
سلام و وقت بخیر .دکمه SET و دکمه ON/OFF را 3 ثانیه روبروی پنل نگه دارید.
-
فاطمه کریمی گفت:
سلام آیا روی گزینه سرما اسپیلت ایوولی اتوماتیک کار میکنه؟ یعنی بعد رسیدن به دمای مورد نظر خاموش بشه؟
-
آروین لطیفی گفت:
سلام و وقت بخیر. میزان پرتاب باد کولر را تا اخر افزایش دهید تا حالت auto فعال بشه.بعد از رسیدن به دمای مورد نظر کولر در حالت نیمه فعال میماند و دما محیط را روی درجه تعیین شده نگه میدارد
-
-
-
سعی گفت:
سلام
کنترل دستگاهم با پنل ست نیست
کلید set رو۸ ثانیه ام نگهداشتم ولی با دستگاه ست نشد-
آروین لطیفی گفت:
سلام و وقت بخیر .دکمه SET و دکمه ON/OFF را 3 ثانیه روبروی پنل نگه دارید.
-
-
م. ط گفت:
باعرض سلام. کولر گازی ایوولی 36هزار تک کاره گرفتم تازه نصب کردم.. فضای 70متری خنک نمیکنه وباید جلوش وایسی. درضمن برای چرخش پرها بارها امتحان کردم 3ثانیه گرفتم ولی هیچ عکس العملی نشون نمیده.. و سوال دیگه اینکه کلا کولر روی چه حالتی باشه خوبه. وکنترلش به نظر خودم عوض کردن… خیلی کوچک وکلا پنج شیش دکمه داره. آیا امکان داره که عوض شده باشه.. وکنترل همشون به هم میخورن یانه؟ خدا خیرتون بده. ممنون میشم اگه سوالاتم جواب بدی. موفق وسربلند باشید. 🙏🙏
-
آروین لطیفی گفت:
سلام و وقت بخیر . کنترل تمام کولر گازی های ایوولی دارای 14 دکمه است. احتمال دارد کولر شما اصلی نباشد . با یکی از شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا مشاوران تیم دوج کالا شما را راهنمایی کنند.
-
عیسی گفت:
با سلام وعرض احترام ، خدمت آقای لطیفی بزرگوار، چند روزی هست کولر ایوولی مدل ۱۸۰۰۰ هزار گرفتم ، توی این چند روزی که استفاده میکنم ، سرمایش خوب بوده ، اما نکته ایی که هست ، کولر هر چند دقیقه بعد تولید باد خنک ، چند دقیقه میره روی حالتی که نه گرم و نه سرد باشه و بعد از اون با صدای کمپرسور ،میره به حالت خنکی
-
آروین لطیفی گفت:
سلام و وقت بخیر. نحوه عملکرد کولر گازی به اینگونه است که همگامی که شما دمای 19 درجه فعال میکنید.کولر در ابتدا با تمام قدرت کار میکند تا دمای محیط را به 19 درجه برساند و هنگامی که دمای محیط به 19 درجه رسید . کولر ب حالت اتوماتیک یا نیمه فعال میرود تا با کمترین انرژی دما را در 19 درجه باقی نگهدارد
-
آروین لطیفی گفت:
سلام
هر ماه نیم ساعت حالت clean را فعال کنید تا کولر تمیز شود. البته فقط نبایت به این اپشن اکتفا کرد و باید هر سال توسط سرویس کار. کامل تمیز شود -
فاطمه گفت:
سلام وقت بخیر ببخشید میخواستم بگم وقتی کولر رو گرما میذاریم و میخوام از گرمایشی استفاده کنم کار نمیکنه و تازه هم کولروخریدیم مارکش هم ایولی
-
-
-
-
مسلم گفت:
سلام برلی اینکه کولر ۳۲۰۰۰ ایولین روی اتوماتیک یا خودکار قرار گیرد چکار کنم ؟
-
آروین لطیفی گفت:
سلام و وقت بخیر. کولر ایوولی 32000 وجود نداره. برای تنظیم حالت خودکار فقط کافیه حالت افزایش پرتاب باد را تا اخر بزارید و حالت خودکار فعال میشود
-
-
محمد گفت:
سلام کولر ایوولی روی حالت اتومات بزاری خودش دمای اتاق رو تنظیم میکنه روی همون درجه که گذاشتیم
-
محمد گفت:
سلام،کولر از دیروز باد سرد نمیده ، روی درجه کول هست.البته گرمم نیست ،تنظیماتش هم درسته ،سرویس هم شده
-
امید قدرتی گفت:
سلام وقتتون بخیر علت اینکه آب از لوله خروجی کولر گازی تخلیه نمیشه چی میتونه باشه .
-
آروین لطیفی گفت:
سلام و قت بخیر .عوامل زیادی ممکنه باعث بشه که اب کولر گازی تخلیه نشود.باید کولر شما توسط نصاب بررسی شود
-
-
اسماعیل غفاری توران گفت:
سلام.نور صفحه کنترل ایوولی را چطوری زیاد کنم.من ایوولی۲۴۰۰۰ دارم نور صفحه کنترل خیلی کمه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
-
آروین لطیفی گفت:
سلام و وقت بخیر.امکان افزایش نور صفحه نمایش کنترل کولر گازی وجود ندارد
-
امید گفت:
سلام من یکساله کولر خریدم و از یه ماه پیش داره ارور EC میزنه مشکل از چیه ؟
-
مجتبی گفت:
سلام اسپیلت ۱۲ سرد و گرمنصب کردم الان هر کار میکنم باد گرم نمیزنه راهکار چیه
-
-
-
A -sh گفت:
سلام کولر را مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از برق بکشین تا خود به خود ریست میشه خودش درست میشه نیازی به سرویس نداره من همین کار کردم دست شد.
-
مجید امیدی گفت:
سلام
همون دکمه که برای بالا پایین کردن پرتاب باد هست رو باید چند ثانیه بیشتر نگه دارید تا پرتاب باد به چپ و راست هم فعال بشه -
-
-
Sayeh گفت:
سلام ما تازه کولر گازی ۳۰۰۰۰ ایوولی اینورتر خریدیم شیراز هستیم و هوا هنوز خیلی گرم نیست ک حالت cool فعال باش ولی اونقدرا هم خنک نیست باید بزارمش رو چ حالتی؟ الانم فصل بهار روزا گرم یکم و شبا سرد باید بزارمش رو حالت اوتوماتیک؟
-
Sayeh گفت:
سلام ما تازه کولر گازی ۳۰۰۰۰ ایوولی اینورتر خریدیم شیراز هستیم و هوا هنوز خیلی گرم نیست ک حالت cool فعال باش ولی اونقدرا هم خنک نیست باید بزارمش رو چ حالتی؟ الانم فصل بهار روزا گرم یکم و شبا سرد باید بزارمش رو حالت اوتوماتیک؟
-
-
-
حبیب سعدی گفت:
با سلام .. من کولر گازی ایستاده ایوولی ۳۶ هزار دارم .. خواستم ببینم چجوری میشه از حالت Clean استفاده کرد … و آیا واقعیت داره اگه از حالت clean استفاده کنیم پرتاب باد کولر ۵ برابر میشه ؟؟
-
آروین لطیفی گفت:
سلام
ئکمه CLEAN را مگه دارید
افزایش و کاهش میزان پرتاب باد کولر ربطی به حالت clean ندارد
-
-
Mahdi گفت:
سلام آقای لطیفی خسته نباشید
کولر گازی OLIVE 24000 دارم برای اینکه روی حالت خودکار قرار بدهم چه دکمه ایی رو بزنم ؟
ممنون میشم پاسخ بدهید-
آروین لطیفی گفت:
سلام
میزان پرتاب باد کولر رو تا اخر تفزایش دهید. با این کار حالت AUTO فعال میشود
-
-
مجیدفرشیدی گفت:
سلام و دروود
ممنون بابت راهنمایی شما
کامل و جامع بود
جوابم رو از لابلای سوالات دوستان و جواب شما گرفتم،
خداقوت-
آروین لطیفی گفت:
سلام خدمت شما دوست گرامی
باعث افتخار ماست که توانسته ایم مطالب مفید در سایت بگذراریم
-
-
محسن گفت:
سلام..من اسپیلت ایولی ۲۴۰۰t1دارم..روی حالت گرمایش یک ساعت ک کار کرد قطع میکنه و چراغ نمایشگر درجه دما خاموش روشن میشه ودوباره از دوباره شروع میکنه ..یک حالت ری استار بنظرم همینجوری هست ..یا کولر من مشکل دارد ممنون میشم جواب بدید
-
مجتبی گفت:
سلام اسپیلت ۱۲ سرد و گرمنصب کردم الان هر کار میکنم باد گرم نمیزنه راهکار چیه
-
مهدی گفت:
باسلام.من کولر ۶۰هزار ایوولی دارم پارسال تابستان که خاموش کرد الان اومدم روشن کنم پانل روشن میشه اما کمپرسور روشن نمیشه چیکار باید بکنم؟
-
ع، حجازی گفت:
سلام و درود ،کولر ایوولی الگانت t3 هم هست ، فقط اینکه نور درجه دما روی پنل داخل را میشه کم کرد یا زیاد کرد ؟
-
فاضل گفت:
سلام وقتتون بخیر کولر من ۱۲۰۰۰هست درجه روی پنل مثلا۱۷هست ولی روی کنترل ۲۵چجوری درستتر میشه؟
-
Omidaskari گفت:
روی کنترل کولر یه دماسنج داره دمای اتاقو نشون میده چطور میتونم فعالش کنم
-
مهری اسدی گفت:
سلام ایا میشود در موقع مسافرت کولر ایولی روشن باشه و خراب نه چون من سه ماه تابستان بندر نیستم برای جلوگیری از کپک زدن وسایلم باید روشن باشه چی پیشنهاد میدین؟
-
جواد گفت:
سلام آیا برای کولر گازی ۲۴۰۰۰ ایوولی برق خونه کفایت میکنه یا باید از کنتور بیاریم؟
-
Sayeh گفت:
ی چیز دیگ اینکه کولر گازی ایوولی ضمانتش باید با کدوم نام باشه؟ ک معتبر و قابل اطمینان باش؟
-
خوشنود گفت:
سلام وقت بخیر۰ کولرگازی ایوولی ۱۸۰۰۰ که moodروی سرمایش بوده اشتباهی دکمه heat گرمایش زدیم باد کولر گرم شده الان دگمه coolزدیم که باد کولر سرد بشه اما همچنان باد کولر گرمه مشکل چیه ممنون میشم راهنمایی کنید کولر نو هست و تازه هم نصب کردیم
-
sara گفت:
وای خدا خیرتون بده با مرور کردن سوالات بقیه مشکل منم حل شد😍 خیر دنیا و اخرت نسیب شما 🙏
-
محمد جنتی گفت:
سلام و خسته نباشید
برای ریست کردن کولر گازی ۱۲۰۰۰ ایوولی چه کاری باید انجام داد؟-
faryad.heidari گفت:
سلام و عرض ادب قاب پنل رو باز کنید گوشه سمت راست بالا یه حالت سلکتور کوچک دارد سه بار پشت سرهم بزنید بار اخر سه ثانیه نگه دارید
-
-
سروش گفت:
سلام. من یه کولر ۱۲۰۰۰ خریدم بعد از نصب یک دقیقه کنترل فعال بود و بعدش غیر فعال شد.نورش خاموش شده، فقط شکل باطری رو نشون میده و یهAکه زیرش نوشته
AUTO
.هیچ دکمه ای کار نمیکنه-
faryad.heidari گفت:
سلام و عرض ادب وقتی به دسنگاه دستور میدین اتوماتیک کار کنه کلا دیگه نمیتونید شخصی سازیش کنید باید رو حالت سرما باشه تا بتونید روش تغییرات انجام بدین امری طبیعیه
-
Roya گفت:
اسپیلت 12000 evvoli روی دکمه کنترل که ماه ستاره هس زدم ک میشه اگر اشتباه نکنم تنظیمات حالت خواب ازدیشب ک زدم سرعتش کم شده و درست نشده راهنمایی کنید باید چیکارکنم روی هیچ دکمه ای بغیر از همین نزدم
-
-
-
محسن گفت:
سلام کولر گازی من روی دکمه پرتاب بادش قفل شده راهنمایی کنید لطفاً
-
سیدمحمدعلی گفت:
سلام صفحه نمایش کولر ما روی فارنهایت هست چه جوری میتونیم به سانتی گراد تغییرش بدیم
-
Zahra گفت:
سلام وقت بخیر
دکمه ریست کردن این کنترل کجاست
برای ما مارک ایوولی هستش
ممنون میشم پاسخ بدید -
.Amir گفت:
شما خیلی بهتر توضیح دادین نسبت به سایت هایه دیگر فقط یه سوال چطوری کولر رو ساعت بزارم خود به خود خاموش و روشن شه درست مثله کولر گری
-
.... گفت:
سلام وقت بخیر کولر ما هم همینه ولی دما کم و زیاد نمیشه متاسفانه روی کنترل میشه اما مانتیتور خود کولر نشون نمیده و انگار روی حالت فن هست
-
سید علی اصغر موسوی گفت:
سلام خدمت مهندسین محترم
اسپلیت ۳۰هزار ایوولی دارم پرتاب بادش خود بخود کم و زیاد میشه ممنون میشم منو راهنمایی کنید -
حسن فیاضی گفت:
سلام
کولر گازی بنده پره هاش تا آخر بالا نمیره و وقتی خاموش میکنیم همینطور نصفه بالا میمونه و بسته کامل نمیشه
لطفا راهنمایی کنید که مشکل کجاست -
طباطبایی گفت:
نحوه ریست کردن ریموت رو هم لطفا بذارید
ریموت کولر ما روزهای اول تا ۱۷ درجه کاهش دما می داد اما بچه ها دست کاری کردن از ۲۰ شده
-
سیدحسن گفت:
سلام
شب ها اگر کولرگازی را خاموش کنیم ساختمان گرم میشه اگر روشن کنیم خیلی سرد میشه کولرگازی را روی چه درجه و چه حالتی قرار دهیم که هوای مطلوبی داشته باشیم؟
کولرگازی ما ۲۴۰۰۰ ایولی هست